، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ardeshir pesare gol e man va babash

30 day

1392/8/1 16:25
نویسنده : shahrzad
253 بازدید
اشتراک گذاری

30 day

عشق كوچولو مامان و بابا يك ماه از متولد شدنت گذشت ، و من يك ماه كه مامان شدم ، و اين قشنگترين حسي كه تجربه كردم، عيز دلم تك تك لحظاتت واسم شيرين وقتي با چشماي درشتت تو چشام نگاه ميكني، وقتي بغض ميكني و لباتو جمع ميكني كه بغلت كنم، وقتي شير ميخوري، وقتي برام ميخندي، وقتي با دستات انگشتمو سفت ميگيري ، وقتي تو بغلم مثل فرشته ها ميخوابي ، و خلاصه تك تك لحظاتي كه تو پيشمي و به من احساس شيرين مادر شدنو دادي، و من روزي هزار بار خدارو شكر ميكنم كه كه تورو در كنارم دارم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا*
2 آبان 92 10:18
هزار ماشالله به این گل پسر ناز چه متفکرانه نگاه میکنه بووووووووووس از طرف من و سارا
سیما
12 آبان 92 20:32
آخ جونم چه برو بازویی انداخته بیرون پهلووووون! هزار ماشالا امیدوارم همیشه زیر سایه پدرومادرش با سلامتی زندگی کنه عزیز دلم