، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ardeshir pesare gol e man va babash

اردشير گل من

1393/2/22 9:10
نویسنده : shahrzad
311 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم منو ببخش خيلي وقته كه واست ننوشتم ، مامان و سيما و بابا امير خلاصه بعد از كلي انتظار اومدن پيش ما، واست بگم كه اولش كه ديديشون انگار واست خيلي جالب و عجيب بود، قربونت بشم انقدر شيرين شدي كه ادم دلش نمياد يه لحظه ازت دل بكنه، كلي رفتيم گردش با مامان سيما و بابا امير باهم رفتيم ديزني ورد بعضي جاهاش واست جالب بود اما در كل زياد متوجه نميشدي اخه هنوز خيلي كوچولويي مرد كوچك من، بابا امير تمام مدت باهات بازي ميكرد و توهم حسابي دلبري ميكردي، هروز صبح ميرفتيم و بيدارشون ميكردي و تن تن ميخنديدي ، امروز مامان سيما و بابا امير برگشتن ايران تقريبا ٥٠ روز پيش ما بودن و از اونجا كه شما هروز بيرون بودي و همه باهات بازي ميكردن ، كلي لوس شدي الان سه ساعت گريه كردي تا خوابت برد، الهي بگردم ماماني فك كنم دل تنگ مامان سيما و بابا امير شدي، نگران نباش ايشالا به زودي ميريم پيششون و بازم كلي بازي ميكنيم، شير كوچولوي من هنوز دندونات در نيومده اما لثه هات قرمز شده و دندوناي خوشگلت سفيد از زيرش معلومه فك كنم همين روزا ديگه دندون دار بشي، مامان سيما يادت داده و ميشيني و دستاتو ميزاري زمين و كلي احساس غرور ميكني كه خودت نشستي عشق مامان، درست نداري چهار دست و پا بري و پاهاتو صاف ميكني و ميخواي وايسي، الهي مامانت دورت بگرده كه انقدر شيريني خيلي دوست دارم و با اومدنت زندگيه من و بابايي رو شيرينتر كردي، بابات عاشقته و تمام مدت باهات بازي ميكنه بابا كه از سركار مياد تا صداشو ميشنوي ميگي هي يعني من اينجام ، قربونت بشم شير كوچولوي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهدیه
18 فروردین 93 11:21
تولدت مبارک آقا کوچولو