، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ardeshir pesare gol e man va babash

اومدن به ايران

1392/3/27 10:05
نویسنده : shahrzad
231 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم تو امريكا دكتر اجازه داد كه پرواز كنم و بيام ايران . اين اولين سفرم بود با تو ، خلاصه رفتيم فرودگاه و واسه زن هاي حامله ويلچر ميارن كه راحت باشن، كلاس پروازيمون مثل هميشه بيزينس كلاس بود و من كل راه دراز كشيدم و خوابيدم و از خدا خواستم نگه دار تو باشه وقتي وارد ايران شدم خيلي خوشحال شدم ، قرار بود بريم خونه خودمون ولي بابا امير گفت بياين اينجا، خلاصه رفتيم خونه بابا امير و مامان سيما ، ، پسرم من ويار شديد داشتم و حالم خيلي بد بود تقريبا پنج كيلو كم كرده بودم ، مامان سيما تا منو ديد گفت كه لاغر شدم اما خوب حاملگيه ديگه اشكال نداره خلاصه رفتيم استراحت كرديم و خوابيديم ' صبح كه پاشديم بابايي گفت پاشو بريم سونوگرافي تا خيالمون راحت بشه كه تو خوبي ، رفتيم سونوگرافي و قلب كوچولوتو ايندفعه شنيديم ، قربونت بشم كه عشق مني ..،
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)